Jak s námi můžeš spolupracovat?
Kdo je to ZÁKAZNÍK/PRODEJCE ???
V počátku nakupuješ sám/a pro sebe nebo pro svoje okolí. Získáváš slevy. Pokud výrobky prodáváš dále za katalogové ceny, tak je rozdíl mezi fakturovanou cenou (po slevě) a katalogovou cenou tvůj ZISK.
Kdo je KOORDINÁTOR???
Koordinátor je původně zákazník/prodejce, který už naši nabídku, sortiment a služby zná! A zná nás dobře. Natolik dobře, že je schopen i dalším potencionálním nováčkům vysvětlit, jak spolupráce funguje. Koordinátor je vlastně takový ZBOŽÍZNALEC sortimentu DEDRA.
Ví, jak kvalitní drogerii DEDRA vyrábí. Má výrobky vyzkoušené a může je dále na základě vlastní zkušenosti doporučovat. Samozřejmě nezná úplně všechny produkty z naší nabídky, ale ví, kde o nich může získat všechny informace. Ví, že detailní informace jsou dostupné na našem webu a další informace může získat na naší zákaznické lince.
Koordinátor ví a zná…..
Koordinátor zná, jak fungují procesy v naší firmě. Ví, jak udělat prvoobjednávku. Umí sám poradit ostatním. Zná, že vyplněním jeho zákaznického čísla do prvoobjednávky nováčka získává nováček nárok na slevy a dárky. To vše ví a ovládá koordinátor hravě a je tak vlastně poradcem pro ostatní. Pro členy svého týmu a pro potencionální nové zákazníky.
Jaké jsou předpoklady toho, abych byl/a úspěšný koordinátor?
Pokud jsi spolupráci s námi začal/a jako zákazník/prodejce, pak i ty se můžeš stát naším koordinátorem. Základem pro další stupeň naší spolupráce je to, abys ZNAL/A naši nabídku, VĚDĚL/A, jak spolupráce s námi funguje a DOKÁZAL/A s ostatními sdílet svoje osobní zkušenosti. Dalším předpokladem je, že znáš JOP a víš, že zkratka JOP znamená Jednoduché Obchodní Podmínky. A víš, kde je máš hledat na webu v případě, že se tě někdo zeptá na něco ohledně spolupráce. Pokud JOP neznáš, tak si je nastuduj ještě předtím, než začneš pracovat jako koordinátor.
Prodejce nebo koordinátor? Nebo obojí?
Obojí je správně. Výrobky a hlavně drogerii bys měl/a mít nastudované a vyzkoušené všechny. Postupně sama uvidíš, že výrobky, se kterými budeš spokojená, budeš s lehkostí doporučovat dále.
1) Používej naše výrobky doma = získáš přehled o kvalitě a budeš úspěšnější prodejce. Jen osobní zkušenost je základem úspěchu. Tvoje nejoblíbenější aviváž bude i tvou nejprodávanější. Zkus to a uvidíš :-)
2) Prodávej výrobky zákazníkům = získáš i od nich informace o dalších výrobcích, které můžeš doporučovat dalším zákazníkům. Získej a prodej zkušenost dále. To je základ obchodu :-)
3) Rozšiřuj tým zákazníků/prodejců jako koordinátor = zúročíš tak svoje zkušenosti jako prodejce a získáš provize za zprostředkování obchodu s novým zákazníkem.
4) Navštěvuj pravidelně náš web a sekci „Žhavé novinky“, kde se dozvíš nové a zajímavé informace o dalších tipech na tvoji efektivní spolupráci. Tady se dozvíš nejvíce.
5) Pracuj na sobě a rozvíjej se. I DEDRA se neustále mění a hledá nová řešení a inovace.
6) Nezapomeň, že každý zákazník potřebuje tvoji pozornost a dokonalou péči. Jedině tak se z něj stane spokojený zákazník, který se k tobě s důvěrou bude vracet.
A náš závazek?
My se postaráme, aby se k zákazníkům dostal jen ten nejlepší produkt. Ten nejlepší servis a přátelské jednání. To je náš závazek a podpora tvého podnikání. Můžeš se na nás spolehnout i v případě, že přijdou potíže.
Jsme s tebou na jedné lodi :-)
František Černý
Ředitel společnosti
Neváhejte si přečíst další Žhavé novinky:
Tajemství úspěšné Dedrušky: udělej si svůj BLOG
Změny v JOP
Chcete mít zboží doma co nejdříve?
Komentáře ke článku (3)