NOVÉ: Přezdívka koordinátora = tvůj osobní slevový kód. Prezentace slevy na sociálních sítích pro influencery a koordinátory
Přezdívku koordinátora si vytvoř v zákaznickém profilu
Po editování přezdívky nezapomeň uložit zákaznický profil
Vytvoření je možné v zákaznickém profilu. Přezdívku koordinátora je možné změnit pouze 1x za 365 dní. Z tohoto důvodu si její podobu dobře rozmysli. Přezdívka se musí skládat z písmen nebo čísel. Délka musí být 6 - 10 znaků, z čehož je nutné mít 2 - 4 číslice. Příklady přezdívek "DEDRUSKA11" nebo "BUBLA1010" a podobně. Pole rovněž nesmí obsahovat chráněné názvy společnosti Vaše DEDRA jako jsou "DEDRA", "XONOX", "GOECO" a podobně. Tvoji přezdívku nemůže už využít další osoba - přezdívka je jedinečná.
Nový zákazník může využít slevu v košíku, poli pro zadání koordinátora nebo během registrace
Přezdívka je pouze doplňkem k zákaznickému číslu. Je tedy možné využít obojí. Přezdívku zákazníka není možné využít v rámci webové adresy s PPK. Přezdívku je možné využít v polích pro slevu v košíku, ale i v polích kde se zadává koordinátorské zákaznické slevové číslo. Využít ho může nový zákazník, který u nás ještě nemá profil.
Přezdívku koordinátora můžete využívat na sociálních sítích jako je Instagram, Snapchat nebo Facebook.
Příklad využití v InstaStories
Služba přezdívka nyní funguje v testovacím beta režimu. Jakékoliv chyby, které se mohou vyskytnout, hlaste přímo na objednavky@dedra.cz nebo prostřednictvím chatu na www stránkách.
Jednoduché obchodní klubové podmínky upravují použití přezdívky koordinátora
4.4.1. Přezdívka koordinátora doplňuje ve vaší prodejní komunikaci Slevové zákaznické číslo.
Přezdívka tedy nenahrazuje zákaznické číslo, to zůstává v platnosti i po vytvoření přezdívky.
- Přezdívku koordinátora je možné využívat pro komunikování zákaznické slevy na sociálních médiích v příspěvcích.
- Přezdívku je možné vytvořit v profilu zákazníka na webových stránkách.
- Vaše DEDRA si vyhrazuje možnost jednostranné změny zákaznické přezdívky. V případě této vynucené změny přezdívky budeme koordinátora kontaktovat, s tím že koordinátor bude mít 7 dní pro změnu přezdívky na jinou.
- Příklad použití: Při předávání svého slevového zákaznického čísla například 999999 předáš novému zákazníkovi tebou vytvořený kód „JANA1978“. Nový zákazník vloží tento kód do pole pro KOO nebo slevového pole v košíku tak jak je to obvyklé.
4.4.2. Formát přezdívky koordinátora
- délka přezdívky od 6 do 10 znaků
- přezdívka musí obsahovat 2-4 číslice
- přezdívka nesmí obsahovat interpunkční znaménka (například pomlčka, tečka nebo podtržítko)
- přezdívka nesmí obsahovat vulgární a nevhodná slova a další vybrané slova spojené s firmou DEDRA
- přezdívka nesmí obsahovat diakritická znaménka
- přezdívku je možné změnit pouze 1x za 365 dní nebo v odůvodněných případech na zákaznickém servis
Komentár k článku (4)