0

0,00 €

celkom: 0,00 €
vrátane DPH
Prejdi do košíka
Košík
Účet

Pohled do zákulisí

Každý měsíc se všichni DEDROUŠČÍ příznivci těší na nový katalog. Ten je plný zajímavých výrobků, stálic, sezonních vychytávek a novinek. Chtěli byste vědět, jak takové novinky vznikají a co vše stojí za tím, než se k Vám dostanou? Pokud ano, směle pokračujte ve čtení.

Za vším hledej….nápad!
Co třeba, kdybychom….. nebo Mám nápad! Tímto slovním spojením přichází na svět první zmínka o novince. Poté následuje velké pátrání, abychom tento náš nápad mohli zrealizovat. Jak v oblasti drogerie, tak v oblasti doplňků oslovíme naše prověřené dodavatele s konkrétním požadavkem a čekáme na výsledek. Některý novinky hledají naši nákupčí přímo na mezinárodních veletrzích, kde se snaží objevit vždy něco nového, neokoukaného, vychytaného a užitečného. A když ani zde nenajdeme, to, co přesně chceme, tak si návrh sami vytvoříme. Tato první fáze tedy trvá od 1 měsíce, ale třeba také i 2 – 3 roky!!!

Zatěžkávací zkoušky ve fázi testování

Následuje fáze testování. A že je to hóóódně náročné, by Vám potvrdila naše kolegyně, specialistka přes vaření Laďka Netušilová, i samotný šéfík naší firmy, František Černý, odborník na různé SYSTEMAT přístroje všeho druhu. O hodně zážitků se on-line dělí v naší Facebookové skupině.
Ve fázi testování samozřejmě neprozradí ani muk, to by pak nebylo žádné „přequápko“! Běžně se testuje i více přístrojů stejného druhu, aby se vybral opravdu ten nejlepší!!! Nezapomenutelný byl test VitVitu, kde se volil ten, který zvládne co nejlépe vytěžit MRKEV! A myslím, že volba byla šťastná, protože se stal také vítězem nezávislého testu nízkootáčkových odšťavňovačů.

Aby se líbil….

Potom, co otestujeme kvalitu novinky, následuje velmi příjemná práce – tvorba designu. Hrajeme si s barvami, nápisy a tvary. Tvoříme obal, návod na použití a vše, co je potřeba i z hlediska legislativy. A hlavně mu už konečně dáme jméno! VitVit, CombiVar, Čepochladník nebo Žmolkožrout. Však nás už znáte a my víme, že Vás ta naše původní recese stále baví, stejně jako nás.

Hurá do katalogu!

A teprve po tomto všem nastává okamžik s velkým „O“, výrobek je vyrobený a připravený k vystavení a představení v katalogu. Jeho první cesta vede do fotoateliéru, kde ho fotograf krásně „vyblejskne“ v celé jeho kráse a to pěkně ze všech stran. Poté putuje na přeměření a popis. Ten musí být stručný, ale vše říkající. Tyto podklady dostanou grafici, kteří ho musí v katalogu krásně vystavit. No a nakonec to už znáte, přijde Vám katalog a je to láska na první pohled!

Já to chci HNÉÉÉD TÉÉĎ!

A těchto novinek je v každém katalogu 200 – 500 kousků! Každý měsíc. Doufám, že jste si alespoň trochu přestavili, jak je to časově náročné. Moc rádi, bychom Vám splnili všechna Vaše přání, která máte - nejlépe na počkání – ale proto jsem napsala tento článek, abyste viděli, že zázraky opravdu neumíme. Přesto, ale díky za Vaše nápady a náměty, hodně z nich čerpáme a pokud je to v našich možnostech, snažíme se je realizovat.

Šárka Synková

Autor článku:
JiRkA Gazda
manažér obchodu, správa webu, príprava a vyhodnocovania akcií, zabezpečenie tlače a rozosielanie katalógov ...
Publikované:
31. 5. 2016

Pošli to ďalej...

0