Pohled do zákulisí
Za vším hledej….nápad!
Co třeba, kdybychom….. nebo Mám nápad! Tímto slovním spojením přichází na svět první zmínka o novince. Poté následuje velké pátrání, abychom tento náš nápad mohli zrealizovat. Jak v oblasti drogerie, tak v oblasti doplňků oslovíme naše prověřené dodavatele s konkrétním požadavkem a čekáme na výsledek. Některý novinky hledají naši nákupčí přímo na mezinárodních veletrzích, kde se snaží objevit vždy něco nového, neokoukaného, vychytaného a užitečného. A když ani zde nenajdeme, to, co přesně chceme, tak si návrh sami vytvoříme. Tato první fáze tedy trvá od 1 měsíce, ale třeba také i 2 – 3 roky!!!
Zatěžkávací zkoušky ve fázi testování
Následuje fáze testování. A že je to hóóódně náročné, by Vám potvrdila naše kolegyně, specialistka přes vaření Laďka Netušilová, i samotný šéfík naší firmy, František Černý, odborník na různé SYSTEMAT přístroje všeho druhu. O hodně zážitků se on-line dělí v naší Facebookové skupině.
Ve fázi testování samozřejmě neprozradí ani muk, to by pak nebylo žádné „přequápko“! Běžně se testuje i více přístrojů stejného druhu, aby se vybral opravdu ten nejlepší!!! Nezapomenutelný byl test VitVitu, kde se volil ten, který zvládne co nejlépe vytěžit MRKEV! A myslím, že volba byla šťastná, protože se stal také vítězem nezávislého testu nízkootáčkových odšťavňovačů.
Aby se líbil….
Potom, co otestujeme kvalitu novinky, následuje velmi příjemná práce – tvorba designu. Hrajeme si s barvami, nápisy a tvary. Tvoříme obal, návod na použití a vše, co je potřeba i z hlediska legislativy. A hlavně mu už konečně dáme jméno! VitVit, CombiVar, Čepochladník nebo Žmolkožrout. Však nás už znáte a my víme, že Vás ta naše původní recese stále baví, stejně jako nás.
Hurá do katalogu!
A teprve po tomto všem nastává okamžik s velkým „O“, výrobek je vyrobený a připravený k vystavení a představení v katalogu. Jeho první cesta vede do fotoateliéru, kde ho fotograf krásně „vyblejskne“ v celé jeho kráse a to pěkně ze všech stran. Poté putuje na přeměření a popis. Ten musí být stručný, ale vše říkající. Tyto podklady dostanou grafici, kteří ho musí v katalogu krásně vystavit. No a nakonec to už znáte, přijde Vám katalog a je to láska na první pohled!
Já to chci HNÉÉÉD TÉÉĎ!
A těchto novinek je v každém katalogu 200 – 500 kousků! Každý měsíc. Doufám, že jste si alespoň trochu přestavili, jak je to časově náročné. Moc rádi, bychom Vám splnili všechna Vaše přání, která máte - nejlépe na počkání – ale proto jsem napsala tento článek, abyste viděli, že zázraky opravdu neumíme. Přesto, ale díky za Vaše nápady a náměty, hodně z nich čerpáme a pokud je to v našich možnostech, snažíme se je realizovat.