Již desáté ocenění Superbrands pro značku DEDRA ❤
Mezinárodní organizace Superbrands - nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek s původem ve Velké Británii, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty.
Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů.
Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu.
O jeho udělení rozhoduje komise expertů zvaná Brand Council, která vychází ze spotřebitelského průzkumu agentury GfK a několika předchozích fází výběrového řízení. Následně jsou pak vyhlášeny vítězné značky, které získaly ocenění CZECH SUPERBRANDS. Vyhodnocené značky pak mohou používat logo SUPEBRANDS na svých výrobcích a komunikovat tak toto získané ocenění svým zákazníkům.
Ocenění je pro DEDRU již devátým v řadě
Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako:
- známost značky
- budování brandu
- inovace či prestiž
Opětovné získání ocenění Superbrands není pro již dříve zvolené značky samozřejmostí. Značka musí v každém novém období prokázat, že neslevila ze svých kvalit a tento titul si právem zaslouží.