NOVINKA: Reaktivace zákazníků
REAKTIVACE NEAKTIVNÍHO CIZÍHO ZÁKAZNÍKA PO 18 MĚSÍCÍCH NEAKTIVITY
Klubový zákazník, který není koordinátorem, je po 18 měsících neaktivity uvolněn k opětovnému pozvání do klubu. Zákazník, který po před-registraci nikdy neobjednal je uvolněn již po 6 měsících neaktivity.
Pozvánka zkontroluje, zda je možné takového "cizího" zákazníka znovu přizvat do klubu. Email, který zákazník obdrží obsahuje odkaz pro vstup na stránku WWW.DEDRA.CZ.
Zákazník po přihlášení je vyzván ke kontrole údajů, mezi kterými je pak možnost změny koordinátora tj. pozvánky do jiné sítě.
REAKTIVACE JE NOVOU PŘÍLEŽITOSTÍ PRO NEJLEPŠÍ KOORDINÁTORY
Chceme povzbudit a motivovat koordinátory, aby se aktivně zapojili do práce se svým týmem. Máme novou funkcionalitu, která jim může výrazně pomoci v reaktivaci zákazníků, kteří dříve u Dedry nakoupili a její výrobky již znají.
Vaše zručnost, sdílení zkušeností s výrobky a váš přístup k nim jsou nepostradatelné pro úspěšné využití této příležitosti. Reaktivace zákazníka podporuje soutěživost a možnost zvýšit vlastní zisk. S vaším úsilím a týmovou spoluprací můžeme dosáhnout skvělých výsledků.
Je to šance pro ty koordinátory, kteří aktivně budují tým, sdílejí svoje vlastní zkušenosti s výrobky a podílejí se na rozvoji své sítě a prodeji výrobků.
JAKÝ ZÁKAZNÍK MŮŽE BÝT REAKTIVOVÁN?
- Ten zákazník, který je neaktivní 18 měsíců (bez objednávky) a současně není koordinátorem (jiný zákazník ho nemá jako koordinátora)
- Ten zákazník, který po před-registraci neobjednal po dobu 6 měsíců (neevidujeme jakoukoliv objednávku) a současně není koordinátorem (jiný zákazník ho nemá jako koordinátora)
NENÍ MOŽNÉ REAKTIVOVAT v těchto případech: Zákazník, který je současně KOORDINÁTOREM (jiný zákazník ho má jako koordinátora). Zákazník, který je součástí vaší vlastní sítě.
Komentáře ke článku (3)