0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

Nová Platební Brána: S Comgate na nové úrovni pohodlí a efektivity

Rychlým tempem se vyvíjí technologie a s ní i nároky na moderní platební systémy. S potěšením vám oznamujeme, že jsme se rozhodli udělat krok vpřed a změnit naši stávající platební bránu Global Payments na spolehlivého partnera, Comgate. Tato změna přinese našim zákazníkům mnoho výhod a zlepšení ve způsobu, jakým mohou provádět platby a nákupy u nás.

Výhody Nového Platebního Řešení:

1. Jednoduchost a Uživatelská Přívětivost:
S Comgate naši zákazníci zažijí novou úroveň pohodlí při platbách. Nová platební brána se vyznačuje intuitivním a uživatelsky přívětivým rozhraním, které umožní rychlé a snadné provádění transakcí. Bez ohledu na to, zda jste technologicky zdatní nebo méně zkušení uživatelé, nová brána vám umožní jednoduše a pohodlně dokončit své platby.

2. Široká Škála Podporovaných Platebních Metod:
Comgate nabízí širokou paletu podporovaných platebních metod, což znamená, že naši zákazníci budou mít větší flexibilitu při volbě způsobu platby. Kromě klasických platebních karet bude nová brána podporovat i platební metody jako bankovní převod, online peněženky a další. Tyto funkce brána podporuje nejen v Česku, ale i na Slovensku nebo Polsku. To umožní našim zákazníkům vybrat si přesně tu možnost, která nejlépe odpovídá jejich potřebám a preferencím.

3. Bezpečnost A Ochrana Osobních Údajů:
Bezpečnost našich zákazníků je pro nás prioritou. S Comgate můžeme zaručit, že všechny platby budou prováděny s nejvyšší možnou úrovní bezpečnosti. Moderní technologie a šifrování osobních údajů zajistí ochranu citlivých informací při každé transakci. Díky této výhodě si naši zákazníci budou moci plně vychutnat svůj nákupní zážitek bez starostí o bezpečnost svých dat.

Těšíme se na to, že vám můžeme nabídnout tuto vylepšenou platební bránu a věříme, že nové řešení přinese našim zákazníkům větší komfort, flexibilitu a bezpečnost při provádění plateb. Pokud budete mít jakékoli dotazy ohledně této změny, neváhejte se na nás obrátit na chatu, zákaznické telefonické lince nebo emailu. Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a proto se snažíme neustále inovovat a zlepšovat naše služby.

Autor článku: Aleš Jančar
Publikováno: 16.08.2023

Pošli to dál...

2

Komentáře ke článku (2)

Denisa Zezuláková
10.03.2024 v 13:58
dobrá věc
Lucia Saboova
23.08.2023 v 21:17
No bohužiaľ mi to nefunguje ,doteraz som nemala nikdy s platbou problémy až teraz asi 7 x som skúšala zaplatiť a nič 😡😡😡
Vaše DEDRA: Je nám líto, že se vám platba nepovedla. Ve vámi uváděném čase nebyl s bránou problém. Spíše se jedná o výpadek u prováděcí banky. Pro platbu máte až 72 hodin, takže není nutné zaplatit hned. Platbu můžete tedy opakovat i později, pokud ani tehdy se nepovede, tak jsme tu pro vás na zákaznickém oddělení objednavky@dedra.cz nebo +421 233 056 591