Kdy bude doručen můj balíček? Informace o expedici objednávek z důvodu COVID-19
Naší snahou je soustředění se na zajištění maximální dostupnosti kritických položek drogerie a gelů na ruce BACILEX. I tak mohou být některé drogistické výrobky dočasně nedostupné dle kapacity naší výroby. Rovněž se snažíme dohnat skluz v balení zásilek. Je nám líto, ale v současné situaci jsme zahlceni objednávkami.
Prosíme vás, abyste nezatěžovali zákaznickou linku dotazy ohledně dodání zboží nebo dostupnosti položek. Do momentu expedice zboží vám v současné chvíli neumíme podat informace o přesném odeslání nebo dodání. V těchto složitých dnech, prosíme, abyste plánovali vaše objednávky s předstihem.
Přibližnou dostupnost produktů najdete na ODLETOFFCE
Přihlášení zákazníci mají možnost zjistit dostupnost produktů, pokud ji známe, na odletoffce. Pro odletoffku klikněte zde. Jedná se o přehled produktů, které nejsou skladem.
Kde najdu svou objednávku ke kontrole?
V náhledu objednávek naleznete informace o vaší objednávce. V momentě zabalení zde naleznete i číslo balíku. V momentě, kdy je objednávce přiděleno číslo balíku, tak je vaše objednávka předávána PPL/SPS/DPD k doručení.
Pokud máte pochybnosti o platbě, tak si zkontrolujte, zda platba proběhla správně:
Správně zaplacená objednávka má status "PŘIJATÁ" (má přiděleno číslo) nebo "ZAPLACENÁ". Pokud je to tak, tak je vše v pořádku a dále nemusíte nic řešit. Po zabalení objednávky vám dorazí email od PPL. Doba balení je nyní delší než obvykle z důvodu většího počtu objednávek.
Pokud je "NEZAPLACENO" platbu můžete opakovat do 24 hodin od objednání, poté je objednávka automaticky zrušena. Odkaz na opakování platby najdete přímo po nezaplacení objednávky nebo v emailu, který vám zašleme automaticky po 60 minutách.
Pokud z vašeho účtu banka částku strhla a objednávka se dále jeví jako nezaplacená (nemá číslo a je nezaplacená) kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis na email objednavky@dedra.cz nebo na těchto kontaktních číslech.
Komentáře ke článku (1)