0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

Kdy bude doručen můj balíček? Informace o expedici objednávek z důvodu COVID-19

Z důvodu velkého zájmu o produkty na dedra.cz mohou být některé položky dočasně nedostupné. Současně může docházet ke zpožďování v balení a dodávání zásilek až o 7 pracovních dnů od objednání.

Naší snahou je soustředění se na zajištění maximální dostupnosti kritických položek drogerie a gelů na ruce BACILEX. I tak mohou být některé drogistické výrobky dočasně nedostupné dle kapacity naší výroby. Rovněž se snažíme dohnat skluz v balení zásilek. Je nám líto, ale v současné situaci jsme zahlceni objednávkami.

Prosíme vás, abyste nezatěžovali zákaznickou linku dotazy ohledně dodání zboží nebo dostupnosti položek. Do momentu expedice zboží vám v současné chvíli neumíme podat informace o přesném odeslání nebo dodání. V těchto složitých dnech, prosíme, abyste plánovali vaše objednávky s předstihem. heart

Děláme vše pro to, aby se k vám vaše balíčky dostaly včas, avšak z důvodu vysokého množství objednávek je možné, že dodání objednávky může trvat až 7 pracovních dnů.

Přibližnou dostupnost produktů najdete na ODLETOFFCE

Přihlášení zákazníci mají možnost zjistit dostupnost produktů, pokud ji známe, na odletoffce. Pro odletoffku klikněte zde. Jedná se o přehled produktů, které nejsou skladem.

Kde najdu svou objednávku ke kontrole?

V náhledu objednávek naleznete informace o vaší objednávce. V momentě zabalení zde naleznete i číslo balíku. V momentě, kdy je objednávce přiděleno číslo balíku, tak je vaše objednávka předávána PPL/SPS/DPD k doručení. 

Pokud máte pochybnosti o platbě, tak si zkontrolujte, zda platba proběhla správně:
Správně zaplacená objednávka má status "PŘIJATÁ" (má přiděleno číslo)
nebo "ZAPLACENÁ". Pokud je to tak, tak je vše v pořádku a dále nemusíte nic řešit. Po zabalení objednávky vám dorazí email od PPL. Doba balení je nyní delší než obvykle z důvodu většího počtu objednávek.

Pokud je "NEZAPLACENO" platbu můžete opakovat do 24 hodin od objednání, poté je objednávka automaticky zrušena. Odkaz na opakování platby najdete přímo po nezaplacení objednávky nebo v emailu, který vám zašleme automaticky po 60 minutách.

Pokud z vašeho účtu banka částku strhla a objednávka se dále jeví jako nezaplacená (nemá číslo a je nezaplacená) kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis na email objednavky@dedra.cz nebo na těchto kontaktních číslech.

Přehled objednávek

Autor článku:
Aleš Jančar
Pracuje pro DEDRU s nadšením. Má na starosti systém přímého prodeje v Česku, Slovensku a Polsku. Jeho další specializací je online marketing.
Publikováno:
24.04.2020

Pošli to dál...

1

Komentáře ke článku (1)

JIŘÍ SVOBODA
20.03.2020 v 10:16
Má intuice mi říkala, panečku to bude asi na dlouho k odeslání mé objednávky ze dne 17.03. 2020. u překvapivé nabídky 3 ks. ústenek zdarma! Mne jako seniorovi 71.let. to nevadí, nač spěchat. Víceméně jsem s vašimi službami, velice spokojen jako váš zákazník. Jiří Svoboda.
Vaše DEDRA: Děkujeme za váš komentář, pane Svobodo. Moc nás těší, že jste s našimi službami spokojen. Přejeme hezké dny a pevné zdraví. Váš komentář mne osobně moc potěšil. František Černý