Maruška je lepší než hypermarket!
Přímý prodej nebo klasický prodej v hypermarketu?
My jsme vsadili na Marušku, Danu, Milana, Danielku, Alenku, Míšu a další….. Je to nejlepší možná volba. Oboustranně výhodná spolupráce! Tomu se říká "PŘÍMÝ PRODEJ" prostřednictvím prodejců.
Tradiční výrobce vyrobí produkt, dodá ho velkoodběrateli (velkoobchod, dovozce), ten pak prodá do maloobchodu (supermarket, hypermarket, e-shop). Všichni si připočítají svoje přirážky. Zaplatí se drahá reklama a výrobek se prodává.
V hypermarketech však postupně zaměstnance nahrazují stroje. Na prodejní ploše už nenajdete prodavače a paní pokladní už taky nahrazují „samoobslužné pokladny“. Proč platit paní pokladní, když to dokáže mašina a zákazník sám, že? To vše se děje rámci snižování nákladů. Ale hlavně kvůli zvyšování zisku zahraničních firem! To jsou fakta.
DEDRA osloví prodejce a koordinátory a peníze za distribuci rozdělí formou slev, marží a provizí mezi svoje spolupracovníky.
1) DEDRA spolupracuje s prodejci
Maruška jako prodejce získá slevu a může nabízet produkty svým zákazníkům prostřednictvím katalogu. Poskytovaná sleva je její ZISK. Je to rozdíl mezi katalogovou cenou a fakturovanou cenou po odečtení slevy na faktuře.
Maruška výrobky zná a ví, jaké předosti zákazníky zajímají. Maruška umí poradit a zákazníci jsou rádi, že se od ní dozví informace, jako kdysi u pana vedoucího v drogerii. Když Maruška něco neví, tak se obrátí na firmu. Maruška se postupem času stává odborným poradcem. Vlastně zbožíznalcem. Paní vedoucí ve svém vlastním obchodě.
Maruška nás informuje o přáních zákazníků. Chtějí něco nového? Něco se jim nelíbí? My pak hledáme řešení, jak zákazníkům vyhovět. Jsme rádi za Marušku.
Maruška je náš obchodní PARTNER.
2) DEDRA také spolupracuje s koordinátory
Maruška je také koordinátorka a může přivést ke spolupráci další zákazníky nebo nové prodejce. Vysvětlí jim, jak to u nás funguje. Věnuje svůj volný čas nováčkům a vysvětluje. Sdílí svoje zkušenosti.
My pak Marušce vyplatíme provize za každý zprostředkovaný obchod. Odborně se tomu říká „affiliate program“ a ten funguje u všech internetových obchodů. Je to provize za přivedeného zákazníka. Provize nebo jiné odměny se vyplácí všude. Za kliknutí na banner nebo za reklamní článek na internetu. Provize je přirozená součást obchodu všude na světě.
To jsou opět fakta.
DEDRA dává možnost výdělku jednotlivcům a ne velkým firmám. To je jediný rozdíl.
Namísto hypermarketu jsme vsadili na Marušku.
Namísto nadnárodních korporací a mezinárodních řetězců, sázíme na jednotlivce.
Ale v jádru prodáváme úplně stejným způsobem, jako ostatní výrobci.
Jen spolupracujeme namísto hypermarketu s naší Maruškou, Karlem, Janou, Květou, Helenkou, Jaruškou nebo Monikou...
Protože Maruška ví, jak na to !
Maruška je totiž lepší než hypermarket. Pro nás pro všechny!
Maruška pak svoje vydělané peníze utratí u místní kadeřnice. Zajde si na masáž a dá vydělat místnímu zelináři. Vydělané peníze utratí „doma“.
Hypermarket z Německa vydělá peníze a zisk převede do zahraničí k „mateřské firmě“. Majitelé zahraniční firmy si pak vyplatí zisk. Zisk pak utratí v Německu. U německého kadeřníka a německého zelináře. A my všichni utřeme nos!
Teď si tedy odpověz na otázku: KDO JE PRO TEBE VÍTĚZ? MARUŠKA NEBO HYPERMARKET?
František Černý
Ředitel firmy Vaše DEDRA, s.r.o.
Komentáře ke článku (3)