0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

Maruška je lepší než hypermarket!

Proč jsme vsadili na spolupráci s Maruškou, Danou, Milanem, Danielkou, Alenkou, Míšou a TEBOU? Je to nejlepší možná volba. A oboustranně výhodná spolupráce.

Přímý prodej nebo klasický prodej v hypermarketu?

My jsme vsadili na Marušku, Danu, Milana, Danielku, Alenku, Míšu a další…..  Je to nejlepší možná volba. Oboustranně výhodná spolupráce! Tomu se říká "PŘÍMÝ PRODEJ" prostřednictvím prodejců.

Tradiční výrobce vyrobí produkt, dodá ho velkoodběrateli (velkoobchod, dovozce), ten pak prodá do maloobchodu (supermarket, hypermarket, e-shop). Všichni si připočítají svoje přirážky. Zaplatí se drahá reklama a výrobek se prodává.
V hypermarketech však postupně zaměstnance nahrazují stroje. Na prodejní ploše už nenajdete prodavače a paní pokladní už taky nahrazují „samoobslužné pokladny“.  Proč platit paní pokladní, když to dokáže mašina a zákazník sám, že? To vše se děje rámci snižování nákladů. Ale hlavně kvůli zvyšování zisku zahraničních firem! To jsou fakta.

DEDRA osloví prodejce a koordinátory a peníze za distribuci rozdělí formou slev, marží a provizí mezi svoje spolupracovníky.

 1) DEDRA spolupracuje s prodejci

Maruška jako prodejce získá slevu a může nabízet produkty svým zákazníkům prostřednictvím katalogu. Poskytovaná sleva je její ZISK. Je to rozdíl mezi katalogovou cenou a fakturovanou cenou po odečtení slevy na faktuře.
Maruška výrobky zná a ví, jaké předosti zákazníky zajímají. Maruška umí poradit a zákazníci jsou rádi, že se od ní dozví informace, jako kdysi u pana vedoucího v drogerii. Když Maruška něco neví, tak se obrátí na firmu. Maruška se postupem času stává odborným poradcem. Vlastně zbožíznalcem. Paní vedoucí ve svém vlastním obchodě.
Maruška nás informuje o přáních zákazníků. Chtějí něco nového? Něco se jim nelíbí?  My pak hledáme řešení, jak zákazníkům vyhovět. Jsme rádi za Marušku.
Maruška je náš obchodní PARTNER. heart

2) DEDRA také spolupracuje s koordinátory 

Maruška je také koordinátorka a může přivést ke spolupráci další zákazníky nebo nové prodejce. Vysvětlí jim, jak to u nás funguje. Věnuje svůj volný čas nováčkům a vysvětluje. Sdílí svoje zkušenosti.
My pak Marušce vyplatíme provize za každý zprostředkovaný obchod.  Odborně se tomu říká „affiliate program“ a ten funguje u všech internetových obchodů. Je to provize za přivedeného zákazníka. Provize nebo jiné odměny se vyplácí všude. Za kliknutí na banner nebo za reklamní článek na internetu. Provize je přirozená součást obchodu všude na světě.
To jsou opět fakta.

DEDRA dává možnost výdělku jednotlivcům a ne velkým firmám. To je jediný rozdíl. idea-bulb

Namísto hypermarketu jsme vsadili na Marušku.
Namísto nadnárodních korporací a mezinárodních řetězců, sázíme na jednotlivce.
Ale v jádru prodáváme úplně stejným způsobem, jako ostatní výrobci.
Jen spolupracujeme namísto hypermarketu s naší Maruškou, Karlem, Janou, Květou, Helenkou, Jaruškou nebo Monikou...
Protože Maruška ví, jak na to ! heart

Maruška je totiž lepší než hypermarket. Pro nás pro všechny!

Maruška pak svoje vydělané peníze utratí u místní kadeřnice. Zajde si na masáž a dá vydělat místnímu zelináři. Vydělané peníze utratí „doma“.
Hypermarket z Německa vydělá peníze a zisk převede do zahraničí k „mateřské firmě“. Majitelé zahraniční firmy si pak vyplatí zisk. Zisk pak utratí v Německu. U německého kadeřníka a německého zelináře. A my všichni utřeme nos!

Teď si tedy odpověz na otázku: KDO JE PRO TEBE VÍTĚZ? MARUŠKA NEBO HYPERMARKET? idea-bulb

František Černý

Ředitel firmy Vaše DEDRA, s.r.o.

Autor článku:
František Černý
Šéfík ve společnosti Vaše DEDRA s.r.o.
Publikováno:
26.11.2016

Pošli to dál...

3

Komentáře ke článku (3)

Svobodová Lucie
28.11.2016 v 20:44
Souhlasím, já zboží platím kreditní kartou, tudíž má 55 dní bezúročné období a zákaznice mi to dají klidně po výplatě. K tomu jim to dávám do firemním ,,pytlíků" a reklamaci za ně i vyřeším. Někdy malý dárek.
Novotná Jarmila
27.11.2016 v 14:29
TAK TO MÁ BÝT, HEZKY ČESKY :-)
Pavlinská Jana
26.11.2016 v 18:12
Toto je tak nádherné a zrozumiteľné vysvetlenie, že mu musí porozumieť naozaj každý...škoda, že nie každý "Maruške" za jej čas, skúsenosti a vedomosti, ktoré ONA pre svojich zákazníkov poskytuje, uzná aj zisk, ktorý jej za to právom patrí...veď každý má rovnakú štartovaciu čiaru a každý sa môže stať MARUŠKOU 😉