0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

Hermijóna u nás nepracuje! Kapišto? :-)

I u nás pracují lidé, jako jsi ty. Někdy uděláme chybu my, někdy uděláš chybu ty, nebo se stane chyba u některého z výrobků. Všechno dokážeme vyřešit.

Chyba se stát může, ale napravit se MUSÍ!

Nejsme bezchybná firma. I u nás pracují lidé, jako jsi ty. Občas uděláme chybu, nebo se stane chyba u některého z našich výrobků. Nebo se stane chyba ve tvém výběru. Mrzí nás každá taková událost. Neboj se. Všechno dokážeme vyřešit.

Nejčastější chyby a "chyby" ?

1)      Objednáme do prodeje málo výrobků. Ty se rychle vyprodají v době platnosti katalogu. Je nám to líto, příště se polepšíme. Taky někdy koukáme, že to, co jsme plánovali do nabídky na půl roku, to zmizí za dva týdny. Nemáme křišťálovou kouli a "Hermijóna" u nás bohužel taky nepracuje :-)

2)      Výrobek ti nevyhovuje? Neodpovídá tvým představám? Nevadí. Do hlavy ti přesně nevidíme. „Naše“ zelená nemusí být přesně „tvoje“ zelená. Vadí ti tvar písma na etiketě výrobku? Písmenko "A" má "divnej tvar"? :-) I v tomto malicherném případě ti radím: VRAŤ TO! Každý výrobek můžeš do 30 dnů vrátit. Nikdo se na tebe nebude zlobit. Jde přece o tebe, „kapišto“? :-)

3)      Závada nebo vada na výrobku? Hravě vyřešíme. Opravíme, nebo pošleme nový výrobek. Pokud už ho nemáme skladem, tak ti vrátíme peníze. O nic nepřijdeš, tak se předem nerozčiluj a nespekuluj. Nevytvářej si předem domněnky. Všechno dobře dopadne :-)     

Náš reklamační servis? Perfektní! Ale dle jasných pravidel.

Fungujeme na výbornou! Víme to. Pokud zjistíš chybu, problém nebo závadu, tak nás HNED KONTAKTUJ. Máme telefony, máme e-mail a máme taky zákaznický chat. Jsme tady pro tebe. Reklamaci s tebou nebudeme „komediálně a teatrálně“ řešit na sociálních sítích. Proč? I my potřebujeme klid na vyhodnocení situace a vyřešení problému. Na facebook to prostě nepatří.  Každou reklamaci řešíme individuálně. Takové jsou naše podmínky.
Akceptuj to.

Našli jsme řešení problému? Výborně! "Podáme si na to ruku.“

Pokud se s tebou domluvíme na nějakém řešení problému, pak samozřejmě předpokládáme, že to vedlo ke tvé spokojenosti. Férová domluva. "Podali jsme si ruku.“ Budeme rádi, pokud se se svou dobrou zkušeností podělíš dále. Tím považujeme problém za vyřešený a uzavřený.

Férovýho parťáka poznáš tehdy, když přijdou potíže. My jsme jeden z těch férových parťáků.

František Černý

Ředitel společnosti Vaše DEDRA s.r.o.

Autor článku:
DEDRA INNOVATIONS
Publikováno:
19.11.2016

Pošli to dál...

4

Komentáře ke článku (4)

Hancková Ilona
19.11.2016 v 18:00
Já jsem moc spokojená. Slečny na chatu moc milé, i když otravuji s blbinkou, která je dokonce u výrobku napsaná, ale nikdo mě neseřve, že neumím číst :-D Jsem prostě občas slepingr a když je popis výrobku delší než na 2 řádky, tak čtu rychle a co potřebuji zjistit přehlídnu a žhavím chat :-) Velké díky fšem chatařkám(čti četařkám (čet) ) :-) No a reklamace samozřejmě na 1********, jak jinak. Super firma, super servis, super zaměstnanci,super šéfík, co víc si přát! <3
Vaše DEDRA: Děkujeme paní Ilono :-) Naše chatařky i "chalupářky" budou mít radost, že jejich práci vnímáte tak dobře :-)
Vrobelová Pavlína
19.11.2016 v 17:38
Málokdo se dokáže zastat svých zaměstnanců,jste super,jen bohužel jsou lidé,kteri rádi hledají problém a vždy ho najdou,neznam firmu,ktera tak rychle vyřeší reklamace atd.
Vaše DEDRA: I s tím musíme počítat. Pro někoho bude i dokonalá koule prostě "moc kulatá" :-) Kdo chce, problém si najde. My ho pak vyřešíme. A život jde dál :-)
Jana Javorová
19.11.2016 v 16:09
Skvělý lidský přístup, neznám obdobnou firmu...je radost s Vámi spolupracovat, děkuji i za své zákazníky
Vaše DEDRA: Děkujeme paní Jano :-)
Alena Hájková
19.11.2016 v 14:16
Perfektně napsané. U Vás je záruka super jednání a Vaše vstřícnost nemá konkurenci. Já za to moc děkuji
Vaše DEDRA: Těší nás, že nás tak vnímáte. Moc děkujeme :-)